lunes, 10 de marzo de 2008

otros 219 a las arcas del Bicing

Problemes amb el Bicing
Prenguin nota d'aquesta carta, perquè si no m'equivoco, en veurem moltes més d'aquí o res.
El día 22 d'octubre se'm va quedar atrapada una bici a una estació del Bicing. Ja saben: no la pots posar bé ni tampoc treure-la, però la tarjeta no et deixa agafar-ne una altra.
Llavors, què fas? Truques. Ah, però pasades les vuit del vespre no t'atén ningú. Truques al dia següent. Et diuen que no pasa res i que no et cobraran cap recàrrec.
La resta de l'història sembla digne d'una empresa d'Internet. 219 euros cobrats directament del comte bancari sense posibilitat de rebuig ni cap avís previ. He trucat i trucat i trucat. He anat a la seva oficina. He fet reclamacions. He dedicat temps i esforç i energia. I he tornat a trucar, i he tornat a anar a l'oficina, i he tornat a reclamar. Sempre la mateixa resposta: que em trucarien en breu per resoldre el problema. Però mai truquen. Mai pots parlar amb ningú responsable. No em tornen els meus diners.
219 euros d'un treballador que li va semblar que el Bicing era una bona idea per estalviar-se el metro, encara que fos anant amb bicis sense llums i sovint sense frens.
L'última vegada ja no em van dir que em trucarien. Ara ja em diuen que estan col·lapsats amb reclamacions semblants a la meva. Col·lapsats. Bicing: 219 euros
Pedro Guerrero

Publicado en que.es

http://blogs.que.es/23954/2007/11/25/problemes-amb-bicing

1 comentario:

Anónimo dijo...

Aparte del cobro indebido, luego está que te dejen más de 15 días sin poder usar el servicio porque no se coordinan entre ellos para anclar bien la bici, por mucho que reclames.