lunes, 10 de marzo de 2008

Incompetència al Bicing

Incompetència al Bicing
JUDIT COROMINA. 17.12.2007
El 9 de novembre em van fer un cobrament de 216 1 a la targeta de crèdit des de l’empresa Bicing. El mateix dia vaig trucar, ja que no havia utilitzat el servei des del juliol. Em van dir que enviés per fax una còpia de la llibreta d’estalvis i que «ja s’ho mirarien». Envio el fax i els hi demano si s’ho poden mirar ràpid: necessito els diners. El dilluns truco per saber si ja «s’ho han mirat». Res. Dimarts? Res. Dimecres? Res...
Les trucades són com xocar contra una paret: la gent que respon trucades es troba en un departament diferent del de la gent que «soluciona problemes» i la comunicació entre els dos és nul·la. El 15 de novembre vaig a la seu del Bicing per presentar una denúncia.
El personal que m’atén es comunica amb el departament que «soluciona problemes» via fax i no poden donar cap resposta. Una altra paret. L’endemà em truquen confirmant-me que era un error seu, sense més detalls, i que en breu rebré l’abonament corresponent.
Passen els dies i no rebo cap abonament. Més trucades (no gratuïtes) per veure què passa. Dia 14 de desembre... i encara espero.
En un país normal haurien retornat immediatament els diners, haurien donat explicacions de per què em cobren 216 euros i haguessin demanat disculpes per tot plegat.
Publicat a 20minuts.
http://www.20minutos.es/carta/322649/0/incompetencia/bicing/cobrament/

No hay comentarios: